Лингвистикалық мектеп-лицейдегі психологиялық қызмет оқу-тәрбие процесін дұрыс ұйымдастыру талабымен айқындалады. Жалпы білім беретін мектептерде психолог-педагог лауазымы барлық оқу-тәрбие үрдісін дұрыс бағытта құруға көмектесетін қажеттілік болып табылады. Жұмыстың мақсаты – оқу процесін жетілдіру, жаңа студенттерді оқу процесіне бейімдеуге көмектесу. Жұмыс жалпы білім беру процесін оңтайландыру мақсатында ғана емес, сонымен қатар оқу процесінде туындайтын нақты қиындықтарды, «оқушы – ата-ана – мұғалім» триадасындағы қарым-қатынастарды ескере отырып құрылымдалған.Мектеп оқушыларымен жеке және топтық сабақтар (оқу іс-әрекетіне ынтасын арттыру, тұлғааралық қарым-қатынас орнату) жүргізіледі. Ата-аналар мен мұғалімдер өз балалары мен оқушыларының нақты мәселелерін көріп, оларға көмектескісі келетіні және ең бастысы, мұны қалай істеу керектігін түсінуі маңызды.
Баланың, ата-ананың және мұғалімдердің бір-бірінен «оқшауланбауы», олардың арасында қарама-қайшылық болмауы керек. Олар туындайтын проблемаларды бірлесіп шешуі керек, өйткені тек осы жағдайда ғана оңтайлы шешім мүмкін болады. Мектеп психологының басты міндеті – олар үшін мәселені шешу емес, олардың күш-жігерін тиімді шешу жолын табуда біріктіру. Мектеп психологының функцияларына мыналар жатады: психологиялық диагностика; түзету жұмыстары; ата-аналар мен мұғалімдерге кеңес беру; психологиялық білім беру; мұғалімдер кеңесі мен ата-аналар жиналыстарына қатысу; жаңа студенттерді қабылдауға қатысу; психологиялық алдын алу.
Мектеп психологының жұмысына әдістемелік бөлім де кіреді. Психолог жаңа ғылыми жетістіктерді қадағалап, теориялық білімін тереңдетіп, жаңа әдіс-тәсілдермен танысу үшін үнемі әдебиетпен, соның ішінде мерзімді басылымдармен жұмыс істеуі керек. Кез келген диагностикалық әдіс алынған мәліметтерді өңдеу және қорытындылау мүмкіндігін талап етеді. Мектеп психологы жаңа әдістерді тәжірибеде сынап, практикалық жұмыстың ең оңтайлы әдістерін табады.Мұғалімдерді, ата-аналарды, оқушыларды психологиямен таныстыру мақсатында мектеп кітапханасына психология бойынша әдебиеттерді іріктеп алуға тырысады. Күнделікті жұмысында интонация, поза, ым-ишара, мимика сияқты мінез-құлық пен сөйлеудің мәнерлі құралдарын пайдаланады; кәсіби этика ережелерін, өзінің және әріптестерінің жұмыс тәжірибесін басшылыққа алады.
Мектепте жұмыс істейтін жеке кабинет бар
Сейсенбі, бейсенбі 10:00-13:00
Басқа уақытқа жазылу үшін +7 707 363 83 73 телефоны арқылы жазылу керек.
Сондай-ақ онлайн көмек қол жетімді.