Дау-дамайда шындық туады, бірақ ол ғана емес. Онымен бірге тілді ойлау құралы ретінде пайдалану мүмкіндігі де туады. Ағылшын тілінде өз көзқарасын және оның аргументін айту кезінде тілді неғұрлым берік, тереңірек, құрылымында күрделірек меңгеру орын алады. Бұл ағылшын тілінің әрбір «Мәңгілік» студенті ұмтылатын нәрсе емес пе? Жоғарыда аталған тәжірибеге сүйене отырып, пікірталас клубын құруға әрекет жасалды. Ағылшын тілін сүйетіндер клубының бұл бағдарламасы Лингвистикалық колледжінің 1 курс студенттеріне бағытталған. Бұл тренингте жасөспірімдер мінез-құлық пен құндылықтардың белгілі бір үлгілерін игеруге бағытталған үлкен әлеуметтік белсенділікті көрсетеді, жаңа заманауи, қызықты нәрселерді қабылдауға тырысады, олардың есте сақтау қабілеті интеллектуализация бағытында дамиды, есте сақтау мақсатты сипатқа ие болады, сөйлеу басқарылатын және дамыған болады. Сонымен қатар, осы кезеңде олар оқу материалының күрделілігінің артуына және жалпы оқу жүктемесіне байланысты пәнге деген қызығушылықтың күрт төмендеуін байқайды. Шектеулі оқу сағаттары мен мектеп бағдарламасының шеңбері жасөспірімдердің мүдделерін толық қанағаттандыруға мүмкіндік бермейді.Бұл қарама-қайшылықтарды осы бағдарлама шешуге арналған.Сонымен қатар, қарым – қатынас-бұл жеке тұлғаның өсуі үшін қажет қызықты және танымдық процесс. Клуб сабақтары 35 сағатқа (аптасына 1 сағат) есептелген және аптасына 1 рет өтеді. Сабақтар дәстүрлі және дәстүрлі емес режимде өткізіледі. Білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін дамыту, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын қалыптастыру үшін ағылшын тілін оқытуда интерактивті технологияларды қолданған жөн. Біздің ойымызша, ең тиімді интерактивті технологиялар-бұл пікірталастар, рөлдік ойындар, оны клуб ұсынады. Бағдарлама аралас сипаттағы сабақтарды қарастырады, өйткені ағылшын тілі тәжірибеге бағытталған пәндер тобына жатады